torsdag 19 juni 2008

MIDSOMMAR!

Ja det e i morgon och jag längtar sjukt mycket:)gahh vad kul det ska bli..
Morgondagen består först av att jag skjutsar carmen till bussen som går vid 8.50.
sen ska jag iväg och handla för kl 11 ska vi på Jamtli med hela tjocka släkten. om det blir någolunda väder förståss, men de hoppas vi på iallfall:)

sen blir det party, jag och Åsa först här antar jag och sen kan det mycket väl hända att det bär av till Lugnvik på fest och sen kanske en annan lite senare inne i stan...tss kul kul!

idag fick jag min nya telefon, den e verkligen jättefin och det blir skitbra kort, så det kanske dimper ner några här efter helgen, eller inte hahah skulle inte tro det:)

Åt lunch med Desse idag och det var trevligt även om det blir lite stressigt när man har med sig en huligan. tredje gången den här veckan jag försöker, fattar inte att jag inte ger upp!men skam den som ger sig heter det väl??

nu ska jag få den stora ungen att packa så det inte blir förjävligt stressigt i morgon bitti, vilket det säkert kommer att bli ändå som vanligt!! fattar inte hur vi bär oss åt, men hur tidigt vi än kliver upp så sluter det oftast med att vi antingen får stressa ihjäl oss eller bråkar som fan!

Nä nu får det vara nog för idag:)

Inga kommentarer: