måndag 16 juni 2008

lite gla idagdådå...

men de blir ju kortvarigt för vädret e redan sämre. När kommer sommaren?? blir så sur för jag vill ha värme och sol så man kan vara ute hela dagarna nu när man e ledig. samt att jag vill ha finfint väder på fredag:) åsa fan va kul vi ska ha!

idag så fick vi alla lite sovmorgon, till kvart i 8! det e inte illa för att vara min son vill jag lova. Sen tog vi det lite lugnt och knatade med carmen upp till fritids, christopher röjde ett tag med storvbarnen:)

efter det så var vi ute hela fm, lekte, va ute och gick, och åt jordgubbar och banan och bara mös....

åt lunch med mamma på tages och då var han ju igång igen den lilla huliganen, klättrade upp till ett annat bord och försökte äta upp en gubbes mat:) kära hjärtan, vad ska det bli av den där ungen? visst kan dom lugna ner sig lite när dom blir större va? HOPPAS iaf. Micke skrattade så in i vassen och sa på en gång, att detta kan du ju skriva om i bloggen, och jag kommer garanterat skratta åt det om några år eller sekel:)

Nu är soffan tvättad efter cola racet i går av han, puh det gäller att hänga med om man vill ha kvar sitt hem iallafall...

som det verkar nu åker Carmen till farmor inom en snar framtid och jag tror att vi båda behöver det. Jag älskar henne över allt annat men ibland kan man behöva en paus och jag behöver en nu:)

nä nu ska jag drömma mig bort ett slag innan sängen kallar!

Hej svejs!

Inga kommentarer: