söndag 8 juni 2008

ojjojj

ja nu sitter jag här efter att ha varit slö på att blogga. men jag har jobbat en massa och sovit desto mindre. Har nu sommarlovfrån skolan vilket känns helt underbart!!hoppas på godkänt i dom 2 tentorna jag väntar svar på...

nu e jag så där konstig igen, åh jag blir så trött på mig själv.. inte deppig men rastlös i själen, vakan de bero på måntro??? jo jag vet en stor del men inte som jag tänker skriva om här. Men jag tror att det här sommaren kommer att bli helt underbar, för den har börjat bra, iallafall de sista dagarna.

Har tappat rösten, va ut och lekte student i torsdags, haha pinsamt. ja men med ett trevligt slut blev det iallafall.

Nu måste jag försöka sussa men har svårt att slita mig:) skriver i gåtor ocg det e så bra eller hur?

drömma ska jag göra ett tag och se framemot vissa saker som händer snart i mitt liv. ****MYS****...

Pirr

Inga kommentarer: