fredag 4 juli 2008

Jobb, jobba och åter jobb

Känns inte som jag gör annat för tillfället. Men det e kanske för att jag inte gör annat:)men snart e de slut med de och det blir bara slappar dagar resten av sommarn. Ska mycket till innan jag jobbar nått mer, men man ska aldrig säga aldrig..hihi..alltid gött med peningar.

Idag så åkte min skrutta åter till farmor. Ska väl antagligen vara där tills vi åker till Stockholm, vilket är den 14 Juli. Ser mycket fram emot det faktiskt. Skönt att se nått annat.

Åker ensam till M på Lördag och det ser jag också fram emot. det var ett bra tag sedan och det känns för oss båda som väldigt välbehövligt vill jag lova.

Just nu jobbar jag och kände att jag var tvungen att skriva lite, syrran blir så pjutt annars:)hihi....

Nä dags att göra nån nytta kanske, som att inta soffläge!

God natt på er ni som får sova i natt...själv får jag gå till sängs kl 07!

Kramen

Inga kommentarer: