måndag 14 juli 2008

Semester....

Ja nu är det inte länge kvar. räknar ner timmarna och nu e de bara 4 timmar och 10 minuter kvar innan jag går av...

Jobbar med KukTina, hennes smeknamn har hon fått i helgen och den är inte rumsren...haha lite kul ska man väl ha på jobbet?!

I morgon, eller rättare sagt i dag så åker jag och ungarna på en välförtjänt semester till Stockholm och Carina, Olivia och Rolle. Vi blir borta till söndag morgon. Ska mysa, bada och sola om vädret tillåter, gå på Grönan och annat skoj. Jo vi ska även träffa Mickes syrra, Sandra, det ska bli skoj....Det var så länge sedan!

Ska ta mycket bilder som jag ska lägga upp sen när jag kommer hem...hihi...

Sen när vi kommer hem blir väl första veckan rätt lugn kan jag tänka mig. Men sen drar det väl igång, stråket och yran...Länge sen jag såg fram emot det som jag gör i å, kan det bero på måntro?

Nä nu ska jag ta och "softa" lite under dom sista timmarna innan semestern, fast jag har ju ingen semester egentligen, fast jo det har jag ju. Ähhh skitsamma, ledig e jag iallafall!

Hare göttast, det ska vi!

Kram Mia

Inga kommentarer: