måndag 26 maj 2008

Dagarna går...

Ja det gör dom i en rasande fart och jag börjar få smått panik. tenta om en vecka och jag kan inget. AHHHH hur ska jag få in denna jävla forskningsmetodik???vetenskapsteori och skit??? blir galen. Försöker bena ut och förminska anteckningarna hela tiden och snart finns det väl inget kvar och jag har fortfarande inte lärt mig nått. Räknar med att få göra en lite omtenta i augusti. Jag tror inte att min hjärna har plats med nån mer information just nu, eller vad tror ni?

På Onsdag åker vi till morfar för det är begravning på Karin på torsdag. Sen på fredag morgon åker jag och Carmen på körresa till Mora till på söndag. Ska bli kul faktiskt att få göra nått med bara henne. Det tror jag vi båda behöver faktiskt.

fick en underbar morsdag middag i går, entrecote, 2cm tjocka skivor som var lagomt rosa, potatisgratäng och lök och kantarellsås. MUMS vill jag lova, vi åt så vi knappt kunde röra sen haha...

Nä nu ska jag mumsa i mig lite chokladpudding och grädde.

God kväll

Inga kommentarer: