lördag 17 maj 2008

svårt

Ja det tycker jag det är att "LÅTA" bli att skriva allt och hålla isär det privata och det mer vardagliga. Men jag får väl träna mig fram helt enkelt.

Nu har kvällen bestått av massa gotta. Brieost, kräftskjärtar, vitlöksost, kex, chips och dipp, låsviktsgodis och cola. det framför sommarkrysset. jag som hade sett framemot melodifestivalen ( behövs inte mkt för att roa mig nu för tiden)men det är väl inte förrns nästa helg som det verkar.

bebis har haft febertoppar hela dagen, dtänder på G igen. Hur många tänder och hur ofta kan dom verkligen komma? jaja mycket man kan göra åt det? NEJ.

Ja jag gott och blivit beroende på att leta gamla härliga låtar på youtube. Åhh så härlig tid det var på sitt sätt:) mmmmm

Eller hur?

1 kommentar:

Åsa Rimmi sa...

Den kanske är lite mesig... jag håller på med flera varianter. Men nu får du ha den här en liten stund, så ska jag leka mera :)