onsdag 21 maj 2008

Sova

Ja nu är det dags att börja närma sig sängen så man är riktigt pigg och alert i morgon. Då ska jag verkligen ta itu med studierna, fan bara 1,5 vecka kvar innan tentan är. Börjar bli riktigt nervös...Satt faktiskt inatt och gick igenom anteckningarna till Dencombe..det kan jag nog lära mig men en av de andra är det värre med.

Nu har jag bokat och betalat biljetterna. Åker den 14 Juli med ungarna och blir borta 1 vecka. Ska bli så ofantligt skönt så ni anar inte. Åker tåg till stockholm, billigt tycker jag att det blev. Dagtåg ner gick på 340kr ca och nattåget hem med bäddplats gick på 740. inte så farligt va? längtar och det känns alldeles för långt tid kvar..

Nä nu ska jag glutta klart på finalen mellan Man united och chelsea.

God natt och sussa gott, det ska jag

Inga kommentarer: