tisdag 27 maj 2008

status!

ja vad händer i vårt liv just nu. Massor faktiskt och speciellt denna vecka. I går var det väl relativt lugnt. Pluggade hela dagen och stupade tidigt i går kväll. Idag så har jag suttit hela dagen förutom en paus för ett BVC besök, 1,5 års kontrollen som trotsen själv skrek igenom. Fick spruta på slutet som inte gjorde saken bättre. Han har verkligen gett trots ett namn:)

Nu ikväll så har vi varit på carmens vårshow, hemskt roligt, carmen var jätteduktig och Jocke pocke stal showen lite grann så vi skratta så vi höll på att pinka på oss:) söt unge.

I morgon blir det plugg fram till 14, då far vi till Storsjö för dte är begravning på torsdag. Sen åker vi hem därifrån på em/kvällen. Kl 9 på fredag morgon far jag och carmens på körresa till Mora över helgen. Ska även nöta in lite eller ganska mycket forskningsmetodik...

Jobbar måndag och tisdag natt. PÅ tisdag morgon slutar jag kl 07, pker direkt och sätter mig och skriver tenta, Vad har jag gett mig in på????

Nä nu blir det lite softning i soffan innan John Blund kommer på besök..

/M

2 kommentarer:

Helena sa...

Lycka till med tentan! Vetenskapliga grejer är såå kul allstå, hihi, speciellt när man ska försöka förstå vad man ska förstå och förklara det man förstår men itne kan förklara...

Åsa Rimmi sa...

Håller tummarna för tentan! Det kommer nog att gå lika bra som det brukar :) Det där fixar du gumman!

KRAM