måndag 19 maj 2008

God natt

Ja nu får det vara slut på denna dag, som började bra men som förändrades under timmarnas gång. Nu känner jag mig rätt tom och trött så nu hoppas jag att jag får en "lugn" natt. Att prinsen piggnar på sig och sover gott inatt. Natten som var spydde han ner hela sin säng, tippar på att det var för den höga febern. Nu var han inte alls varm när han gick och lade sig. Kluven inför dagis, hur ska jag göra? behöver plugga så ska jag skicka han på dagis om han e feberfri i morgonbitti??? Åh jag vet inte, det kanske inte skadar med en dag till hemma. Men jag får lite smått panik över att inte hinna plugga tillräckligt mycket till tentan.

Har fått lite "avslöjat" ang mors dag på söndag. Hmm längtar...man har tydligen gjort sig förtjänt av lite lyx!

Nä nu ska jag ta och kila ut och kissa natten med vovvsen....

Sussa gott och på återseende..

/M

Inga kommentarer: